Terapia manualna

Bardzo popularną usługą w Deem Studio Fizjoterapii jest terapia manualna. Płock może liczyć na naszą profesjonalną pomoc w przypadku zaburzeń układu ruchu. Nasi doświadczeni fizjoterapeuci dobierają specjalistyczne techniki manualne z szerokiego wachlarza możliwości, a także uzupełniają je o odpowiednie ćwiczenia, by zmaksymalizować efektywność pracy z Pacjentem. Głównym założeniem terapii manualnej jest przywrócenie Pacjentowi prawidłowego funkcjonowania układu mięśniowo-nerwowo-powięziowego.

Terapia manualna – Płock

Metody i techniki, które obejmuje terapia manualna, związane są z leczeniem funkcjonalnych zaburzeń obejmujących układ ruchu człowieka. Jest to część fizjoterapii, która przede wszystkim ukierunkowana jest na układ mięśniowo-nerwowo-powięziowy, w tym zarówno na minimalizowanie, a nawet redukcję zaburzeń tego układu, jak również na zapobieganie ich pojawiania się. Gdy konieczna jest terapia manualna, Pacjenci z Płocka i okolic wiedzą, że można nam w 100% zaufać.

Kiedy warto skorzystać z terapii manualnej i jakie mogą być jej efekty?

Jeśli masz bóle i zawroty głowy, nieprawidłową postawę ciała lub dolegliwości bólowe w obrębie narządu ruchu, rozwiązaniem może być właśnie terapia manualna. Płock chętnie stawia na usługi oferowane przez Deem Studio Fizjoterapii, gdyż nasi doświadczeni fizjoterapeuci znani są ze swojego profesjonalizmu i indywidualnego podejścia do każdego Pacjenta. Wskazaniem do terapii manualnej mogą być również drętwienia i mrowienia kończyn, ograniczona ruchomość stawów bądź ich hipermobilność, przykurcze mięśniowe, wzmożone napięcie mięśniowe, stany pourazowe i przeciążeniowe, a także wiele innych dysfunkcji obejmujących układ ruchowy.

Korzyści z terapii manualnej jest wiele. Przede wszystkim jest nieoceniona w skutecznej redukcji bólu oraz przywrócenia sprawności ruchowej danego obszaru ciała. Profesjonalnie wykonana terapia manualna znacznie skraca ponadto czas rehabilitacji Pacjenta i maksymalizuje efekty prowadzonych terapii. Dzięki temu Pacjent może szybciej wrócić do wcześniejszej aktywności i do minimum zredukować ilość stosowanej przez siebie przeciwbólowej farmakoterapii.

Terapia manualna w Deem Studio Fizjoterapii w Płocku

Jesteśmy wykwalifikowanymi specjalistami, którzy podchodzą do swojej pracy odpowiedzialnie i z zaangażowaniem. Przeprowadzamy dokładny wywiad z każdym Pacjentem i badamy go, by dojść do przyczyny danej dysfunkcji, co jest niezbędne do ustalenia dalszych działań, w tym między innymi do dobrania odpowiedniej metody leczenia. Stosujemy różnorodne metody ucisku, techniki i chwyty, a dodatkowo wzbogacamy całość o odpowiednie ćwiczenia, dzięki którym jesteśmy w stanie działać skutecznie i bezpiecznie zarazem.

Terapia manualna? W Płocku postaw na specjalistów z Deem Studio Fizjoterapii! Zachęcamy do kontaktu!

MICHAŁ Durka

mgr fizjoterapii

tel. 512 298 208

ul. Armii Krajowej 8, 09-410 Płock

Głównie zajmuje się pacjentami w wyniku przeciążeń stawów, po urazach sportowych, z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa i stawów obwodowych (bark, kolano, biodro, stopa).

Doświadczenie zawodowe
Ukończone Szkolenia

Zapoznaj się z cennikiem zabiegów:

Wizyta fizjoterapeutyczna

trening medyczny / terapia manualna